Lassan beköszönt az ősz. Immunerősítésre fel, avagy hogyan kerüljük el a betegségeket?

Az ősz hamarabb itt lesz, mint gondolnánk. Ez sok embernél egyenlő a megfázásos, orrdugulásos, orrfújásos időszakkal. De nem nekünk! A megfelelő táplálkozással időben fel lehet készülni, és meg lehet erősíteni az immunrendszerünket. Alább összegyűjtöttünk pár ételt, amit mindenképp érdemes fogyasztani a kora őszi időszakban.

Az immunrendszer

Az immunrendszer, mint elsődleges védővonal többek között baktériumokból is áll, még pedig a „jó” fajtából. Ezt a baktérium hadsereget, PRObiotikumoknak hívjuk és táplálni kell, hogy fel tudja venni a harcot a „rossz baktériumokkal. A táplálékot, az üzemanyagot, a táptalajt pedig a PREbiotikumok jelentik ezeknek a jó bélbaktériumoknak.

Prebiotikumok

Elsődleges prebiotikum forrásként fogyasszunk a zöldségek közül rengeteg spárgát, articsókát, fokhagymát, póréhagymát, de a krumplit vagy édesburgonyát , babféléket, hüvelyeseket, valamint vöröshagymát is tegyük a tányérunkra.  A gabonafélék közül közül a quinoát, lenmagot, chiamagot, zabpelyhet részesítsük előnybe. Gyümölcsök közül javasolt az alma, banán, kivi, citrusos gyümölcsök és az áfonya fogyasztása. Tejtermékek közül pedig az érett sajtokban található prebiotikus rost.

Probiotikumok

Probiotikum forrásként vigyünk be a lehető legtöbbet adalékmentes, élő baktériumflórát tartalmazó savanyított tejtermékekből pl. joghurtot, kefirt, túrót, érlelt sajtokat (ementáli, gouda, parmezán).  A zöldségek közül az erjesztett változatokat fogyasszuk, mint a kovászos uborka vagy a savanyú káposzta, de az ázsiai konyhát kedvelők is örülhetnek, mert a szójaszósz is probiotikus hatású . A legjobb hír, hogy probiotikum „forrás” lehet a megfelelő mennyiségben elfogyasztott bor is!

Fontos!

Fontos azonban, hogy ha mégis elkap minket a „kór”, akkor is megfelelő mennyiségben és minőségben szállítsunk utánpótlást a baktérium hadseregünknek. Ne essünk abba a hibába, hogy ha ledöntött minket a betegség a lábunkról, nem viszünk be elég tápanyagot a szervezetünkbe. Együnk minél több fokhagymát, hisz kiváló antibiotikum. Fogyasszunk rengeteg mézet, az antibakteriális hatása miatt. A bodza (kivonat) és a megfelelően kiválasztott tea is csodákra képes, és láss csodát, még a tyúkhúsleves is működik, főleg a „nagyi féle”(gyulladáscsökkentő hatása miatt).

+1 tipp:

Ha mégsem sikerült 100%-osra az immunerősítés, és egy betegség miatt antibiotikum kúra vár rád, akkor érdemes odafigyelned az intim egészségedre is, mert sajnos nem csak a bélrendszerünkben okozhat tüneteket a teljesen más típusú megbetegedésre felírt gyógyszeres kúra, hanem a hüvelyben is! Megoldás lehet a Vagilact-Q hüvelytabletta, amely hármas összetételének köszönhetően nagyon gyorsan enyhíti a kellemetlen tüneteket, és visszaállítja az intim egyensúlyt!

 

Vásárold meg akciós áron a Vagilact-Q hüvelykapszulát!

Kattints IDE!

 

Légy okos nő nyáron is! – 5 tipp az intim egészség megőrzésére
Milyen fürdőruhát válassz idén?
« Vissza: Női tippek

BV Tüneteinek Kivédésére

Vásárlás

A Vagilact-Q-t keresd a patikákban vagy kedvezményes áron a webshopunkban, amit IDE, vagy a jobb felső sarokban lévő ikonra kattintva érhetsz el.

 

VAGILACT-Q


A Vagilact-Q hüvelytabletta három hatóanyaggal rendelkezik,  lactobacillus, tejsav és természetes hatású ösztrogén, ezek az összetevők megakadályozzák a gyakori gombás és bakteriális hüvelyi fertőzések kiújulásátHa az egyensúly már felborult , például antibiotikum használata után, a Vagilact-Q visszaállítja a hüvelyflórát eredeti állapotába, így a kellemetlen tünetek megszűnnek.

Vagilact-Q, az intim egyensúly!

A  hüvelytabletta hármas hatóanyag kombinációjának köszönhetően védelmet nyújt a bakteriális és gombás hüvelyfertőzések eltérő tüneteivel szemben, melyek a következők lehetnek:

  • hüvelyfolyás, hüvelyszárazság
  • szeméremtáji viszketés,
  • hüvelyi égő érzés
  • kellemetlen érzés vizeletürítéskor
  • fájdalom szexuális együttlétkor.
To Top